Jobb/nöje..

Min inställning  och plan när jag checkade in på Hussborgs SPA i går kväll var att jag skulle spåna och punkta ner en massa tankar och idé’er för eventuellt ett kommande Happynews nummer…men…. Blev inte så mycket av det. Hade den första Happynews tidnigen i min hand när jag klev Fortsätt läsa